Drøm på loftet

med loftet ditt. Nå finner du inspirasjon og råd på den nye nettsiden Drømmeloft.

Tusenvis av loftsrom står uutnyttet eller mørke og triste. Dersom du er en av dem som drømmer om å gjøre noe

Du har kanskje dine egne drømmer om hvordan du vil ha det? Men det er også inspirasjon å hente i bilder fra gjennomførte prosjekter. Slik kan du trekke på erfaringer fra andre – enten du skal innrede et soverom, en loftstue eller et annet godt oppholdsrom.

www.drømmeloftet.no finner du inspirasjon enten du skal bygge på, bygge nytt eller bygge om.

Drømmeloft gir også gode råd om hvordan du planlegger byggingen eller ombyggingen. Her får du svar på spørsmål om takkonstruksjon, byggetillatelse, ståhøyde og mye annet du bør tenke på på forhånd.

I en egen seksjon får du informasjon om hvordan du kommer i gang, tips for valg av arkitekt eller håndverker. Du får også se typiske framdriftsplaner og hva som må gjøres i hvilken rekkefølge.

Nettsiden Drømmeloft gir også svar på de fleste spørsmål om valg av produkter og løsninger. Du finner alt du trenger på www.drømmeloftet.no

Det er Velux, verdens største leverandør av takvinduer og tilbehør til disse, som har lansert inspirasjons- og rådgivningssiden Drømmeloft.