VELUX sponser Champions League

VELUX Gruppen er ny tittelsponsor for herrenes Champions League i håndball. Avtalen ble undertegnet denne uken og gjelder for de tre kommende sesongene. Den viktigste håndballserien for klubblag i Europa heter nå VELUX EHF Mens Champions League.

Avgjørelsen om å gå inn som tittelsponsor for den europeiske håndballserien ble tatt etter en prøve med sponsing av finalene i forrige sesongs serie. – Vi er svært fornøyde med å være tittelsponsor for herrenes Champions League fordi den dekker en stor del av våre viktigste markeder. Det gir oss en utmerket mulighet til å gi våre partnere minneverdige opplevelser i en spennende setting, sier Michael K. Rasmussen, marketingdirektør i VELUX Gruppen. I VELUX EHF Mens Champions League deltar 24 lag, som spiller 148 kamper gjennom sesongen. VELUX logo vil bli eksponert til millioner av fjernsynsseere i Europa når kampene starter 22. september. I tillegg til å forsterke forholdet til forretningspartnere ved å invitere dem på kamper, vil eksponeringen i media være en utmerket måte å nå et bredere publikum og forhåpentligvis vekke bevisstheten både hos nåværende og framtidige boligeiere. Like verdier I tillegg til å være et viktig sportsarrangement, er VELUX EHF Mens Champions League en godt utviklet kommersiell plattform med bred europeisk rekkevidde. Dette tiltaler VELUX, som selv er en ledende merkevare i Europa. – En sterk vinnerkultur og målbevisste lag harmonerer godt med VELUX egne verdier og bedriftskultur. Vi er ikke i markedet for å være middels, men for å være de beste, sier Michael Rasmussen. Som tittelsponsor for jorda rundt seilasen VELUX 5 OCEANS for andre gang, har gruppen fått god erfaring som sponsor av store idrettsbegivenheter. – Vi ønsker å være en aktiv partner når vi går inn som sponsor, og vi ser fram til et fruktbart samarbeid med EHF i våre felles anstrengelser med å løfte serien fram og opp, sier Michael Rasmussen. VELUX er verdens ledende leverandør av dagslys og frisk luft med sitt brede produktspekter av takvinduer og relaterte produkter.