Se opp for lysere tider!

Sammendrag

Det er få ting vi lengter mer etter i den mørke årstiden enn sol og dagslys. Selv om vi koser oss inne med stearinlys og fyr i peisen, er det noe eget ved de norske lyse sommernettene. Hvorfor ikke hente inn så mye dagslys som mulig hele året? Med takvinduer åpner du opp for mengder av naturlig dagslys hele året.

Sommer som vinter gir takvinduer deg muligheten for å la dagslyset flomme inn over deg. Mange er engstelige for takvinduer, spesielt om de tåler norske klimaforhold. I en hektisk hverdag er det utallige småting som skal huskes og passes på. Et glemt åpent takvindu på hytta eller hjemme kan bety ubehagelige overraskelser.

Mindre stress med regnsensor på takvinduene.

Alle VELUX takvinduer er utviklet for å tåle alt det været vi opplever her i nord. Takvinduene vi produserer er akkurat like sikre som et tak uten vinduer. Ekstra trygghet får du ved å velge VELUX INTEGRA takvinduer. Disse takvinduene har integrert regnsensor som alltid lukker vinduet hvis det skulle komme uventet nedbør. Så blir det litt mindre å tenke på.

Naturlig dagslys er godt for alle.

Lys og frisk luft er ikke bare trivselsfaktorer men avgjørende for god helse. Mye tid innendørs i kunstig belysning og kanskje dårlig ventilasjon påvirker både kropp og sinn negativt. Konsentrasjonsproblemer, hodepine og tretthet er bare noen av de plagene som kan relateres til mangel på lys. VELUX takvinduer gir deg den beste tilgangen til det dagslyset som finnes. Og ikke minst, tenk hvilken deilig romfølelse det gir når du kan se rett opp på himmelen.

Møt hver dag med dagslys og lave skuldre.

Med VELUX INTEGRA takvinduer får du trivsel, trygghet og mindre å huske på. Disse takvinduene passer på både deg og det du er glad i. Både i dag og i dagene som kommer. VELUX utvikler produkter du kan stole på og som aldri går av moten – for deilig dagslys rett inn i hjemmet blir vi aldri lei av.

samboer, Ann.

I mer enn 75 år har VELUX Gruppen skapt et bedre bomiljø for mennesker over hele verden; ved å gjøre mest mulig ut av dagslys og frisk luft gjennom taket. Vår produktportefølje omfatter blant annet takvinduer, vinduer for flate tak, rulleskodder, solskjerming og dekorasjon. Disse produktene bidrar til å sikre et sunt og bærekraftig inneklima, for arbeid og læring, for lek og glede. Vi jobber globalt - med salg og produksjon i mer enn 40 land og med omtrent 9 500 ansatte verden over. VELUX Gruppen eies av VKR Holding A/S, som er et fonds- og familieeid aksjeselskap. I 2016 hadde VKR Holding en omsetning på 2,4 millioner euro, og donerte 155 millioner euro i veldedige tilskudd gjennom fondet THE VELUX FOUNDATIONS. For mer informasjon, besøk www.velux.no.