Sov godt med favorittfigurene tittende ned.

Sammendrag

VELUX har sammen med Disney utviklet en ny serie unike gardiner som er prikken over i’en på alle barne- og ungdoms rom. Fra søte Ole Brumm til tøffe prinsesser og Star Wars figurer har denne samlingen med manuelle, lystette gardiner motiver som passer for alle. Med Disney og VELUX Goodnight Collection kan du glede barnet ditt med et helt nytt rom på noen få minutter – for ingen sier vel nei til å ha favorittfigurene tittende ned fra taket?

Hele den mørke vinteren gleder vi oss til det blir sommer og lyse, lange kvelder. Og når sommersolen endelig kommer er det ikke alltid forenelig med leggetid og små barn. En god døgnrytme er viktig for aktive barn, men som de fleste foreldre vet – det er ikke dagens mest lystbetonte aktivitet for barna. Selv om det ikke er hele løsningen, så er VELUX blendingsgardiner et godt hjelpemiddel. Våre gardiner er 99.9% lystette og forvandler lekerom til soverom så fort man rekker å trekke dem ned. Så får yngstemann litt ekstra hjelp på veien mot drømmeland.

Også mens det er leketid er det fint å kunne blende for dagslyset. Husets forskjellige skjermer synes bedre og man unngår å bli blendet når solen står lavt. Et godt inneklima gjør det lettere både å leke og å lære. I tillegg til å kunne velge mengden dagslys, kan gardinene kombineres med VELUX screens for ekstra beskyttelse mot ubehagelig varmestråling gjennom takvinduene. Til barnerommet ønsker du kanskje også et VELUX insektnett for å unngå kløende stikk både dag og natt.

VELUX og Disney Goodnight Collection blir produsert i et begrenset antall og det er andre gang vi samarbeider om å lage trygge kvalitetsgardiner til de yngste. Gardinene er selvfølgelig helt frie for skadelige stoffer og kan lett betjenes av små hender, da de har en solid gripelist og trinnløs plassering i sideskinner på vinduet. Som en ekstra bonus trenger du ikke bekymre deg for dystre, mørke felt i taket. Våre unike blendingsgardiner er like lystette uansett farge. I tillegg til motivene fra Disney får du blendingsgardinene i mange fine farger og mønstre, så kan du tenke på hvilke som passer best hos deg, avhengig av stil og farge på interiøret.

Barnerommet er barnets slott og trygge hule. Et ekte flerbruksrom der stillhet og mørke skaper god søvn og rett mengde dagslys og behagelig temperatur bidrar til optimale forhold for lekser og lek. VELUX blendingsgardiner følger barnet døgnet rundt og er alltid på plass når de trengs. VELUX takvinduer og tilbehør skaper en god ramme år etter år.

I mer enn 75 år har VELUX Gruppen skapt et bedre bomiljø for mennesker over hele verden; ved å gjøre mest mulig ut av dagslys og frisk luft gjennom taket. Vår produktportefølje omfatter blant annet takvinduer, vinduer for flate tak, rulleskodder, solskjerming og dekorasjon. Disse produktene bidrar til å sikre et sunt og bærekraftig inneklima, for arbeid og læring, for lek og glede. Vi jobber globalt - med salg og produksjon i mer enn 40 land og med omtrent 10 200 ansatte verden over. VELUX Gruppen eies av VKR Holding A/S, som er et fonds- og familieeid aksjeselskap. I 2017 hadde VKR Holding en omsetning på 2,5 million euro, og donerte 168 millioner euro i veldedige tilskudd gjennom fondet THE VELUX FOUNDATIONS. For mer informasjon, besøk www.velux.no.